Gerçekten konu komediye dönmüş. Adam kazancının azaldığından şikayet ediyor gelen mesajlar gerçekten komedi. Bu foruma yakışmayacak düzeyde kazançlar.
Ay sonunu nasıl getireceğim diye düşünüyorsan dön bir bak ben nerede yanlış yapıyorum diye. Burada adamın konusunu kirletmenin anlamı ne ? Kazandığı parada öyle trilyoner yapacak bir para değil. Adamın giderini nereden biliyorsunuz ? Ya da bu işe nekadar emek harcadığını ? Veya nekadar para yatırdığını ? Kaldı ki 0 gideri olsa, hiç para yatırmamış olsa da adam kazanması gerekenin bu olmadığını söylüyor ki haklı.
Webmaster sitesinde gelen yorumlar gerçekten çok komik