• 21-04-2014, 16:48:37
    #1
    Merhaba arkadaşlarım. Burada hepimiz ekmek yiyoruz. Bazımız az bazımız çok. Hani bir zamanlar google hitli siteleri sever diyorduk? İşte o devir bitti. Dolardan dönüşte resmen dalga geçilir olduk. 2014 yılında mutlu olanlar var mı? (En azından uzun zamandır bu işlerle uğraşanlar için sorum). Ocak ayında 0.03 lere gerileyen TBM daha sonra toparlandı tabi 0.10 geçmemek kaydıyla. Şimdi son bir haftadır yine çakılıyor. Sorun bende mi? Acaba ben mi hata yapıyorum? Denemediğim reklam ağı kalmadı. Sanırım sorun Fakir reklam verenlerde veya bir yerine kopyalarıyla bin olan sitelerde. Allah sonumuzu hayır etsin.
    Yanlış anlaşılma olmasın. Günlük 500 bin sayfa gösterim ve 20 bin tıkı gördüğüm günlerde olmuştu. Sanırım bu işin sonuna geldik. Umarım yakında güzel günler görürüz.(Hiç umudum yokta)
    Resim kaldırıldı.
    Üzücü olan, emeği ile günde 20 saat çalışarak uğraşan insanların hüsranı. Şimdi bu parayı görüp daha ne istiyor bu hırbo diyecek çok insan vardır. Tek site değil arkadaşlar. Daha vahimi ise artık bildiğiniz google, tıkları ve sayfa gösterilmleri resmen %20 es geçiyor. bunu da analiz ettim. Ne idi bizi google ile ters düşüren =)) Umarım sizleri sıkmamışımdır. Sevgilerimle
  • 21-04-2014, 16:54:03
    #2
    Günde ortalama 300 lira kazanıyorsunuz. Bence şükretmeyi bilmelisiniz.
  • 21-04-2014, 16:54:11
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    size bu durumun kendimce sebebini söyleyecektim ama günlük 500 bin sayfa gösterimi ve 20 bin tık sayısını okuyunca ne haddime ya ustaya akıl vermek deyip vazgeçtim.
  • 21-04-2014, 17:03:26
    #4
    akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size bu durumun kendimce sebebini söyleyecektim ama günlük 500 bin sayfa gösterimi ve 20 bin tık sayısını okuyunca ne haddime ya ustaya akıl vermek deyip vazgeçtim.
    Est. hocam. Bu işte kimse usta değildir. Herkesin bir fikri vardır. Zaten fikirlerle ve denemelerle bu günlere geldik.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:03:26 -->-> Daha önceki mesaj 16:58:57 --

    c4nturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde ortalama 300 lira kazanıyorsunuz. Bence şükretmeyi bilmelisiniz.
    Günde ortalama 1200 tl kazanan bir site (Dolar zamanı) bu duruma geldi. Tabiki şükredilmeli. Ben sadece genel bir sorunu yazdım. Orada konu para değil yanlış anlaşılmasın
  • 21-04-2014, 17:07:31
    #5
    Hocam 31 aralık 2013'te bende sizin gibi tbmlerin tavan yapmasından 4 köşe idim...ama maalesef ki 1 ocak oldu ve kara 2014 başladı. 0.20-30 olan bir an da 0,10-08 e düştü.
    2014 yılında para kazanan var mı bilmiyorum. Ama bildiğim tek şey ne olduysa TL'ye geçildikten sonra oldu.

    Bir de ayrıca TL'ye geçildiğinden bu yana 2.000- 3.000 lira civarında kesik yedim. Gün içinde atılan kesiklere onlarda eklenince tam oldu.

    Yine de şükür derken Google son vuruşu yapıp News kayıtlı sitelere babalık yaptı ve can çekişmeye fırsat bırakmadı.

    Uzun lafin kısası mafolduk.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 21-04-2014, 17:10:24
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türkiyede asgari ücretin 800tl oldugunu düsününce size sadece sunu diyebilirim aza kanaat etmeyen cogu hic bulamaz.
  • 21-04-2014, 17:11:46
    #7
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 31 aralık 2013'te bende sizin gibi tbmlerin tavan yapmasından 4 köşe idim...ama maalesef ki 1 ocak oldu ve kara 2014 başladı. 0.20-30 olan bir an da 0,10-08 e düştü.
    2014 yılında para kazanan var mı bilmiyorum. Ama bildiğim tek şey ne olduysa TL'ye geçildikten sonra oldu.

    Bir de ayrıca TL'ye geçildiğinden bu yana 2.000- 3.000 lira civarında kesik yedim. Gün içinde atılan kesiklere onlarda eklenince tam oldu.

    Yine de şükür derken Google son vuruşu yapıp News kayıtlı sitelere babalık yaptı ve can çekişmeye fırsat bırakmadı.

    Uzun lafin kısası mafolduk.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
    Güzel yere değinmişsin hocam =) Ben onu unuttum. Aslında unutmak istediğimden sanırım. Google güne başlarken çok şirin TMB havalarda uçuyor bakmışsınız kazanç örnek 100 tl. Ama gün sonu TBM çökmüş google viskisini almış pis pis gülümsüyor. 100 tl 6 saatte varken 24 saatin sonunda 120 tl ile borsadan bile hızlı bir çöküşle günü kapatıyorsunuz =)
  • 21-04-2014, 17:12:33
    #8
    c4nturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde ortalama 300 lira kazanıyorsunuz. Bence şükretmeyi bilmelisiniz.
    Hocam o zaman 5 katlı bir binada iş yapalım. Binayı siz kurun içindeki eşya vs. iyi bir yerde ben kasada oturayım size 300 lira vereyim geri kalanı ben alayım sadece para işine ben bakayım. 300 lira kazanıyor arkadaş ama bence yakındığına göre emeği daha fazla ediyor.
    Amacım sadece olayın farklılığını anlatabilmektir. Saygısızlıklık olarak anlaşılmasın.
  • 21-04-2014, 17:19:34
    #9
    cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede asgari ücretin 800tl oldugunu düsününce size sadece sunu diyebilirim aza kanaat etmeyen cogu hic bulamaz.
    4 Senedir r10 nu takip ederim. Çokta kaliteli yerdir. Sanırım hocam galatasarayın mençıstıra attığı golü ararken buraya geldiniz =)

    Tekrar etmek istiyorum olay az çok kazanıyorum değil, olay hakkımızın, hakkınızın yenmesi. Şimdi senin düşüncene göre 1 milyon sayfa gösterim 100bin tıklamaya 800 tl üstü verirse kabullenip dua etmeliyiz. Bu site bir ticaret sitesi, yüzbinlerce kişi daha çok kazanmak için backlink alıyor seoya inanılmaz zaman ve para harcıyor üzerine tanıtım yazısı almayı bırak tanıtım yazısını yazdıranlar bile var. Her şekilde etrafındaki insanlara da ekmek kapısı doğuyor. Şimdi sizin kafanızda vay be bu adam 9bin tl kazanıyor var. Fakat benim söylediğim konu farklı. Örnek sen bu işten 800 tl kazanıyorsundur 1 senelik sitesindir. Ben 9 senedir bu işteyim ve şuan 260 kişi emek veriyor.

    Özet: Konumda ne demek istediğimi adsenseden darbe yemiş insanlar iyi anlar.