c4nturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde ortalama 300 lira kazanıyorsunuz. Bence şükretmeyi bilmelisiniz.
Hocam o zaman 5 katlı bir binada iş yapalım. Binayı siz kurun içindeki eşya vs. iyi bir yerde ben kasada oturayım size 300 lira vereyim geri kalanı ben alayım sadece para işine ben bakayım. 300 lira kazanıyor arkadaş ama bence yakındığına göre emeği daha fazla ediyor.
Amacım sadece olayın farklılığını anlatabilmektir. Saygısızlıklık olarak anlaşılmasın.