cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyede asgari ücretin 800tl oldugunu düsününce size sadece sunu diyebilirim aza kanaat etmeyen cogu hic bulamaz.
4 Senedir r10 nu takip ederim. Çokta kaliteli yerdir. Sanırım hocam galatasarayın mençıstıra attığı golü ararken buraya geldiniz =)

Tekrar etmek istiyorum olay az çok kazanıyorum değil, olay hakkımızın, hakkınızın yenmesi. Şimdi senin düşüncene göre 1 milyon sayfa gösterim 100bin tıklamaya 800 tl üstü verirse kabullenip dua etmeliyiz. Bu site bir ticaret sitesi, yüzbinlerce kişi daha çok kazanmak için backlink alıyor seoya inanılmaz zaman ve para harcıyor üzerine tanıtım yazısı almayı bırak tanıtım yazısını yazdıranlar bile var. Her şekilde etrafındaki insanlara da ekmek kapısı doğuyor. Şimdi sizin kafanızda vay be bu adam 9bin tl kazanıyor var. Fakat benim söylediğim konu farklı. Örnek sen bu işten 800 tl kazanıyorsundur 1 senelik sitesindir. Ben 9 senedir bu işteyim ve şuan 260 kişi emek veriyor.

Özet: Konumda ne demek istediğimi adsenseden darbe yemiş insanlar iyi anlar.