• 21-04-2014, 17:51:12
    #19
    Şunu da mutlaka eklemem gerek; Google'ın reklamlardan aldığı pay %32'dir ve tüm Dünya da standarttır. Google'ın %32 gösterip daha fazlasını alması mümkün değildi, ama artık kur farkını aynı paypal gibi istediği oranda belirleyip istediği gibi kazancını artırabiliyor. Bence bu noktayı gözden kaçırmamalıyız.
  • 21-04-2014, 17:54:23
    #20
    kazancı görüpte kendi kazancıyla karşılaştıranlar arkadaşın verdiği özveri ve emeği bilmediği için tamamen haksızlar sussalar ve asıl konunun amacına odaklansalar iyi olur. ortada bir sorun var. adsense bizim üzerimize her geçen gün daha da geliyor. bizi sindire sindire kar paylarımızı düşürüyor. bunu bazen kesintilerle bazen tbm düşmeleriyle bazen tıkları saymamasıyla ya da diğer kriterlerle yapıyor. yok olur mu öyle şey diyip bana tbm yi şunu bunu açıklamayın. yıllardır bu işi yapıyorum her şeyi de iyi biliyorum. ama bunlar gerçekler. herşey gitgide iyiye değil kötüye gidiyor. aralık ayında x kazanıyordum. hitlerim 2 katına çıktı ocak da x aldım. hitlerim aralıga göre 3 katına çıktı x kazandım. yeni sitelere reklam ekledim ve toplam hitim en az 6-7 kat çogaldı yine x kazandım. bu ay geçen ayki günlük ort reklam görüntüleme sayım kadar yüksek hitli bir siteme reklam ekledim. ve yine kazancım geçen ayki ile aynı gidiyor. üstüne ne koyarsam koyim belli bir tutarı geçmiyor. ya tbm düşüyor ya to azalıyor ... biraz inceleme biraz analiz ve karşılaştırma ile bunu çok net sizde anlayabilirsiniz.

    not: istisnalar elbet vardır.
  • 21-04-2014, 18:08:56
    #21
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Adsense kazancınız iyi, Allah kat kat fazlasını nasip etsin. Benim tavsiyem, yurtdışında bir banka hesabı açıp öyle devam etmeniz. Örneğin Türkiye'deki bankaların bazılarının Almanya da başka isimlerle faaliyetleri var. Oradaki bir bankada hesap açıp, hesabı da o ülke üzerinden ayarlayıp kazancınızı euro üzerinden alın. Dediğiniz kadar kazanç farkı varsa çok fazla faydası olacaktır.

    Almanya'daki örnek bankalar:

    AKBANK T.A.S.
    Karl-Marx-Str. 13
    030-6272870
    12043 Berlin

    AKBANK T.A.S.
    Goethe Str. 12
    089-5906876
    80336 München

    AKBANK T.A.S.
    Eberhardstr. 22
    0711-2229570
    70173 Stuttgart

    Badenia
    Gutebberg Str. 28
    02331-204539
    58089 Hagen

    BKM
    Flandrische str. 16
    0221-256446
    50674 Köln

    DenizBank (Wien) AG
    Königswall 22
    0231-9125051
    44137 Dortmund

    Garanti Bank Int.
    Heinrich-Heine-Allee 1
    0211-862220
    40213 Düsseldorf

    Halk Bankasi
    Schützenstr. 22
    0231-820062
    44147 Dortmund

    Halk Bankası
    Marzellenstr. 9
    0221-123390
    50667 Köln

    Halk Bankası
    Bahnhofvorplatz 1
    0221-136545
    50667 Köln

    Hocam öncelikle uğraşıp yazmışsınız elinize sağlık. Bu forumu bu yüzden seviyorum. O konuda geçen ay bir çalışma yaptık. Günlük hiti 10-15 bin arasında değişen 2 sitenin birini ingiltede olan bir arkadaşın hesabıne geçirmeye kalktık ban yedi. Diğer siteyi ise kendı üzerime banka değişilkiği ile aynı bölgeye aldırdım. Fakat birazdan istatislikleri atayim. 0.01 lere çakıldı. Normalde 0.3 dü. Sanırım kullanıcı yerine göre dağılım. Yani türkiyeden teklama tıklayan 0.3 veriyorsa onu euroya çevirip verıyorlar. Tabiki türkiyeden çekeceğin zamanda geçirdikleri ayrı konu =)
  • 21-04-2014, 18:09:59
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kazancı görüpte kendi kazancıyla karşılaştıranlar arkadaşın verdiği özveri ve emeği bilmediği için tamamen haksızlar sussalar ve asıl konunun amacına odaklansalar iyi olur. ortada bir sorun var. adsense bizim üzerimize her geçen gün daha da geliyor. bizi sindire sindire kar paylarımızı düşürüyor. bunu bazen kesintilerle bazen tbm düşmeleriyle bazen tıkları saymamasıyla ya da diğer kriterlerle yapıyor. yok olur mu öyle şey diyip bana tbm yi şunu bunu açıklamayın. yıllardır bu işi yapıyorum her şeyi de iyi biliyorum. ama bunlar gerçekler. herşey gitgide iyiye değil kötüye gidiyor. aralık ayında x kazanıyordum. hitlerim 2 katına çıktı ocak da x aldım. hitlerim aralıga göre 3 katına çıktı x kazandım. yeni sitelere reklam ekledim ve toplam hitim en az 6-7 kat çogaldı yine x kazandım. bu ay geçen ayki günlük ort reklam görüntüleme sayım kadar yüksek hitli bir siteme reklam ekledim. ve yine kazancım geçen ayki ile aynı gidiyor. üstüne ne koyarsam koyim belli bir tutarı geçmiyor. ya tbm düşüyor ya to azalıyor ... biraz inceleme biraz analiz ve karşılaştırma ile bunu çok net sizde anlayabilirsiniz.

    not: istisnalar elbet vardır.
    Arkadasim en basta yazdigina katilmiyorum allah herkese cok versinde google sizi mecburmu tutuyor benim kodlarimi sitenize ekleyinde para kazanin diye?Memnun degilsen kaldir kodlari git sabahtan aksama kadar benim yaptigim gibi 9 saat iste calis para kazan o zaman anlarsiniz azda olsa google kazandiginiz paranin degerini.Ekle kodlari elalem gelsin tiklasin yattigin yerden para kazan ondan sonra kazanilan parayi begenme arkadaslar dahada acik konusayimmi kimse kizmasin bana ama malesef Türkiyede yasayan cogu insan kolay yoldan para kazanmayi cok seviyor-
  • 21-04-2014, 18:13:12
    #23
    Konunun gidişatı iyi değil, sadece şunu söyleyeyim: Türkiye'de maalesef çoğu kişinin zihniyetine göre sırtınızda taş taşımıyorsanız, kazandığınız para kolay para.

    Ee hadi arkadaşım sende kafayı çalıştır, 180k görüntüleme yaptır sen de kazan o yattığın yerden gelen parayı! Kısacası he deyip geçin.
  • 21-04-2014, 18:17:22
    #24
    cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasim en basta yazdigina katilmiyorum allah herkese cok versinde google sizi mecburmu tutuyor benim kodlarimi sitenize ekleyinde para kazanin diye?Memnun degilsen kaldir kodlari git sabahtan aksama kadar benim yaptigim gibi 9 saat iste calis para kazan o zaman anlarsiniz azda olsa google kazandiginiz paranin degerini.Ekle kodlari elalem gelsin tiklasin yattigin yerden para kazan ondan sonra kazanilan parayi begenme arkadaslar dahada acik konusayimmi kimse kizmasin bana ama malesef Türkiyede yasayan cogu insan kolay yoldan para kazanmayi cok seviyor-
    Hocam merakımdan soruyorum burada olma amacınız nedir? Benim bildiğim en azından adsense konusunda site sahipleri durur. Yani bir dolmuş şöförü gelipte "ya bugün az müşteri vardı acaba neden?" diye buraya bakmaz=)Kolay yoldan para kazanmak derken eğer beni işaret ediyorsan senin çalıştığın 9 saat benim için alıştırma kısmı. 2 saat uyuyorum hastalığım nedeniyle. Şuan bahsettiğim site ise rakibi bile olunmayacak ağır emek gerektiren ve milyonlarca kişiye yardımcı olan bir site.

    Hayatım boyunca 1 kelime bile almadım hayatım boyunca 1 resmi bile kendim hazırladım. Yani bu tür eşleştirmeler çok saçma. unutmayalım kı internette yapılanda bir iş. Ve şuna her zaman inandım. İnternette yapılan işte tüm vucut çalışıyor. Çoğu meslekte beyin gerekmiyor. Saygılarımla
  • 21-04-2014, 18:18:32
    #25
    cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasim en basta yazdigina katilmiyorum allah herkese cok versinde google sizi mecburmu tutuyor benim kodlarimi sitenize ekleyinde para kazanin diye?Memnun degilsen kaldir kodlari git sabahtan aksama kadar benim yaptigim gibi 9 saat iste calis para kazan o zaman anlarsiniz azda olsa google kazandiginiz paranin degerini.Ekle kodlari elalem gelsin tiklasin yattigin yerden para kazan ondan sonra kazanilan parayi begenme arkadaslar dahada acik konusayimmi kimse kizmasin bana ama malesef Türkiyede yasayan cogu insan kolay yoldan para kazanmayi cok seviyor-
    benim çalışmadığımı nereden biliyorsun ya da başka reklam ajanslarımı kullanmadığımı ya da memnun olup olmadığımı ya da paranın değerini anlamadığımı. bilip bilmeden konuşuyorsun

    ayrıca neye göre kolay kime göre kolay ? her insan bir olmak zorunda değil. burada kimisi ek iş olarak bakıyor. kimisi öğrenci. bir kısmıda bunu mecburen yapıyor kısmen yada tamamen engelli ve yapabilecek başka bir işi ya da fırsatı yok. bunları hiç düşünüyomusun. şimdi yol al .
  • 21-04-2014, 18:46:12
    #26
    Biz ay sonunu nasıl getireceğimizin derdindeyiz, arkadaşın derdine bak. Malesef güzel Ülkemde böyle tiplerde var.
  • 21-04-2014, 18:48:37
    #27
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim çalışmadığımı nereden biliyorsun ya da başka reklam ajanslarımı kullanmadığımı ya da memnun olup olmadığımı ya da paranın değerini anlamadığımı. bilip bilmeden konuşuyorsun

    ayrıca neye göre kolay kime göre kolay ? her insan bir olmak zorunda değil. burada kimisi ek iş olarak bakıyor. kimisi öğrenci. bir kısmıda bunu mecburen yapıyor kısmen yada tamamen engelli ve yapabilecek başka bir işi ya da fırsatı yok. bunları hiç düşünüyomusun. şimdi yol al .
    Ben düsüncelerimi paylastim ama su son yazdigin simdi yol al kelimesi size yakismadi malesef Allah sana ve konu sahibine ne kadar cok istiyorsaniz o kadar versin sonucta gidecegimiz yer ayni 3 metrelik cukur.