benim çalışmadığımı nereden biliyorsun ya da başka reklam ajanslarımı kullanmadığımı ya da memnun olup olmadığımı ya da paranın değerini anlamadığımı. bilip bilmeden konuşuyorsun
ayrıca neye göre kolay kime göre kolay ? her insan bir olmak zorunda değil. burada kimisi ek iş olarak bakıyor. kimisi öğrenci. bir kısmıda bunu mecburen yapıyor kısmen yada tamamen engelli ve yapabilecek başka bir işi ya da fırsatı yok. bunları hiç düşünüyomusun. şimdi yol al .
Ben düsüncelerimi paylastim ama su son yazdigin
simdi yol al kelimesi size yakismadi malesef Allah sana ve konu sahibine ne kadar cok istiyorsaniz o kadar versin sonucta gidecegimiz yer ayni 3 metrelik cukur.