kazancı görüpte kendi kazancıyla karşılaştıranlar arkadaşın verdiği özveri ve emeği bilmediği için tamamen haksızlar sussalar ve asıl konunun amacına odaklansalar iyi olur. ortada bir sorun var. adsense bizim üzerimize her geçen gün daha da geliyor. bizi sindire sindire kar paylarımızı düşürüyor. bunu bazen kesintilerle bazen tbm düşmeleriyle bazen tıkları saymamasıyla ya da diğer kriterlerle yapıyor. yok olur mu öyle şey diyip bana tbm yi şunu bunu açıklamayın. yıllardır bu işi yapıyorum her şeyi de iyi biliyorum. ama bunlar gerçekler. herşey gitgide iyiye değil kötüye gidiyor. aralık ayında x kazanıyordum. hitlerim 2 katına çıktı ocak da x aldım. hitlerim aralıga göre 3 katına çıktı x kazandım. yeni sitelere reklam ekledim ve toplam hitim en az 6-7 kat çogaldı yine x kazandım. bu ay geçen ayki günlük ort reklam görüntüleme sayım kadar yüksek hitli bir siteme reklam ekledim. ve yine kazancım geçen ayki ile aynı gidiyor. üstüne ne koyarsam koyim belli bir tutarı geçmiyor. ya tbm düşüyor ya to azalıyor ... biraz inceleme biraz analiz ve karşılaştırma ile bunu çok net sizde anlayabilirsiniz.
not: istisnalar elbet vardır.