Hocam 31 aralık 2013'te bende sizin gibi tbmlerin tavan yapmasından 4 köşe idim...ama maalesef ki 1 ocak oldu ve kara 2014 başladı. 0.20-30 olan bir an da 0,10-08 e düştü.
2014 yılında para kazanan var mı bilmiyorum. Ama bildiğim tek şey ne olduysa TL'ye geçildikten sonra oldu.
Bir de ayrıca TL'ye geçildiğinden bu yana 2.000- 3.000 lira civarında kesik yedim. Gün içinde atılan kesiklere onlarda eklenince tam oldu.
Yine de şükür derken Google son vuruşu yapıp News kayıtlı sitelere babalık yaptı ve can çekişmeye fırsat bırakmadı.
Uzun lafin kısası mafolduk.
Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
Güzel yere değinmişsin hocam =) Ben onu unuttum. Aslında unutmak istediğimden sanırım. Google güne başlarken çok şirin TMB havalarda uçuyor bakmışsınız kazanç örnek 100 tl. Ama gün sonu TBM çökmüş google viskisini almış pis pis gülümsüyor. 100 tl 6 saatte varken 24 saatin sonunda 120 tl ile borsadan bile hızlı bir çöküşle günü kapatıyorsunuz =)