Çok güzel bir konu açmışsınız buraya. yorumlar ise beklediğimden farklı gelmedi malesef. ayda 500-1000 TL civarı kazanıp daha ne istiyorsun aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz diyen insanların olduğunu görünce çok şaşırmadım. Konuyu yanlış platforma açtığınızı belirteyim. Şahsen ben de aza kanaat etmiyorum adsense konusunda, ne kadar geliştirir ve gelirimi artırırsam o kadar mutlu oluyorum. Sonuçta bu bir iş değil midir, işini insan ne kadar geliştirir ve gelirini ne kadar yükseltirse o kadar mutlu olmaz mı? Herkes harçlığı için mi çalışma zorunda adsense ile? Ben koca şirketi yönetiyorum ve bu bahsettiğiniz rakamların 10 katını günlük aldığımda üzülüyorum? Bu beni doyumsuz aza kanaat etmeyen biri mi yapar? Kesinlikle hayır.. Başta da söylediğim gibi herkes harçlığını çıkartmak ya da en iyi senaryoyla kirasını ödemek için adsense ile çalışmıyor. Bu işi profesyonel yapıp bir çok kişiye ekmek yediren, vergisini veren, her ay milyon lira hedefler koyan insanlar var.. O yüzden burada bu şekilde eleştirilmeniz benim şahsen çok hoşuma gitmedi.. O yüzden kendi çevreniz ya da bu işi birlikte yaptığınız insanlarla tartışmanızı öneririm.
Sorunuza gelince, Türkiye TBM'leri en düşük ülkelerden (TL ye geçince daha da kötü oldu). O yüzden çok normal bu kazançta olmanız. TO oranını belki biraz artırmaya yönelik reklam yerleşimleri konusunda destek alabilirsiniz. 1 puanlık TO artışı bile gelirinizde %50 artış sağlayacak, TBM dışında TO'yu daha çok düşünmeniz fayda sağlar. Ziyaretçi kaynağınız Amerika olsaydı daha iyi yorumlar ve yönlendirmelerde bulunabilirdim..
Herkese bol kazançlar.