Ben düsüncelerimi paylastim ama su son yazdigin simdi yol al kelimesi size yakismadi malesef Allah sana ve konu sahibine ne kadar cok istiyorsaniz o kadar versin sonucta gidecegimiz yer ayni 3 metrelik cukur.
benim ilk mesajım kimseye alıntı yapılmadan yazıldı. sende bana alıntı yaparak bana saçma sapan şeyler yazıyorsan yol al da derim başka birşeyler de derim bir daha bana alıntı yapma benimle ilgili yorum da yapma düşüncelerini de kendine sakla