Yahu arkadaşlar bakın hala anlamıyorsunuz. Vay 300 lira kazanıyon şükret. Bin şükür 10 liraya da şükür.
Arkadaş rakamı yazdığı için ve siz kazanamadiginiz için böyle söylüyorsunuz. Rakamlar manipule edilip düşük olsaydı katılacaktiniz.

Şikayet belli, Google bize sağlam yerleştiriyor.

Arkadaşın sektörünü bilmem kendi sektörümden söz edeyim.

Aynı sektörde yaklaşık 15 sitem var. Aktif olan 8 sitemin teması ve reklam yerlesimine kadar aynı. Bir ikisinin tbm si 0,12-0,14 iken diğerlerinin tbm'si 0,03 - 0,06 - 0,07 tl.

Arada muazzam farklar var. Reklam gösterimleri dahi aynı. Sitede kalınan süre ortalaması yaklaşık 1,5-2 dakika ve tbm'ler ortada. Bu arada to oranlarım her zaman iyidir. 2'nin altına düşmez ama google amca sağolsun ne yapıp ediyor kazandirmiyor.

Neyse bu konulardan canım yeterince sıkkın. Konusmaya gerek yok. Mecburuz.

Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...