cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size ve konu sahibine bir teklifim var madem cok yüksek meblaglarda kaybiniz var ben Almanyada yasiyorum euro olarak ödemelerimi aliyorum bana aylik kazanclarinizdan %10 kar payi verin size yardimci olayim benim fazlasinda gözüm yok
Hocam işte arkadaşın yakındığı konu da bu. Google da sizin önerdiğiniz gibi sadece kod vererek arkadaşın kendi kazandığı alması gereken paradan pay alıyor. Aradan kar alacak tamam ama fazlasını alıyor işte.