cankutay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size ve konu sahibine bir teklifim var madem cok yüksek meblaglarda kaybiniz var ben Almanyada yasiyorum euro olarak ödemelerimi aliyorum bana aylik kazanclarinizdan %10 kar payi verin size yardimci olayim benim fazlasinda gözüm yok
%50 googleye %10 size, %0.5 bakkal Ercan abiye, ev sahibine %5 çocuğuma aylık %0.1 liste uzar hocam. Borçlu çıkmak istemiyorum. Sağolun teklifiniz için