lordumsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi etkilemediği için sorun olmuyor hocam. TBM bir anda 2 üzerinden 0.02 ye düşünce malesef içiniz yanıyor
Hocam tabiki herkes her zaman kazandığının fazlasını kazanmak istiyor, hakkının daha çok olduğunu düşünüyor. Ama ülkemiz şartlarında bu TBM oranları bana gayet normal geliyor. Bence sorun burada google değil, ülkemizin avrupa şartlarına ayak uyduramamış, ülke olarak geri kalmış olmamız.

Ayrıca forumda ne zaman birisi gelir ekranını paylaşsa çekemeyen insanlar gelip baltalayıcı mesajlar atarlar yada profilinizi araştırıp sitenizi bulup kopya site açmaya çalışırlar. Siz siz olun forumda sakın sitenizi paylaşmak gibi hataya düşmeyin.