Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumları okudukça benim de gülesim geliyor.
Yahu anlamıyorum bu konun şükretmeyle ne alakası var ? Şöyle düşünün siz bir işte çalışıyorsunuz sabah akşam demeden köpekler gibi çalışıyorsunuz ve aylık 4.000 tl almanız gerekiyor.Ay sonu geldiğinde bi bakıyorsunuz hesabınıza 2.000 tl yatmış. Siz gidip, bu ülkede asgarii maaşla çalışanlar var şükretmeliyim diyip gözünüzümü yumarsınız yoksa gidip hakkınız mı ararsınız ?

Hocamız o kadar emek vermiş o hitlere ulaşmak için belki günlerce uykusuz kalmıştır peki verdiği emeklerin karşılığı bu kazanç mı ?
Arkadaşın istatistiklerine göre Türkiyede aylık 8000 TL ve üzeri kazanılabilecek iş olanaklarını sayarmısın merak ettim. Herkes avrupa ülkeleriyle Türkiye'yi kıyaslıyorda, Avrupadaki vatandaşların aylık aldığı maaş ortalama Türkiyeye göre 10 kat fazla . Türkiye standartlarında bu reklamlara göre arkadaşın kazandığı bu rakam bence çok normal. Benim kazandığım rakamlara gelince şimdiye kadar 100k kazanmışım TBM ortalamam 0.08 civarında ve son aylardada 0.10 tl olarak devam ediyor. 2014'ün gelmesi veya $ dan tl ye geçiş birşey değiştirmedi.