Arkadaşın istatistiklerine göre Türkiyede aylık 8000 TL ve üzeri kazanılabilecek iş olanaklarını sayarmısın merak ettim. Herkes avrupa ülkeleriyle Türkiye'yi kıyaslıyorda, Avrupadaki vatandaşların aylık aldığı maaş ortalama Türkiyeye göre 10 kat fazla . Türkiye standartlarında bu reklamlara göre arkadaşın kazandığı bu rakam bence çok normal. Benim kazandığım rakamlara gelince şimdiye kadar 100k kazanmışım TBM ortalamam 0.08 civarında ve son aylardada 0.10 tl olarak devam ediyor. 2014'ün gelmesi veya $ dan tl ye geçiş birşey değiştirmedi.
Sizi etkilemediği için sorun olmuyor hocam. TBM bir anda 2 üzerinden 0.02 ye düşünce malesef içiniz yanıyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:25:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:24:33 --
Dostum günde ortalama 300 tl kazanıyorsun birde isyan ediyorsun.Ben 40 TL 10 saat çalışıyorum yemediğim halt kalmıyor imalatta makinalarda.
Ben şu konuyu açmaya utanırım be..
Sana makinanla mutluluklar dostum. burası adsense bölümü. Makina bölümü ararken buraya düştün galiba.