• 26-09-2012, 17:45:26
    Üyeliği durduruldu
    Ben ödememi aldım. Dün işlemdeydi bugün aldım.
  • 26-09-2012, 17:47:01
    Keyif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ödememi aldım. Dün işlemdeydi bugün aldım.
    Sizin babanız bakan mı hocam (: şaka bi yana artık göndereceklerse göndersinler her taraf borç oldu yine en azından biraz rahatlama sağlar
  • 26-09-2012, 17:48:12
    Üyeliği durduruldu
    vicentee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin babanız bakan mı hocam (: şaka bi yana artık göndereceklerse göndersinler her taraf borç oldu yine en azından biraz rahatlama sağlar
    Yok değil yurtdışındayım o yüzden.
  • 26-09-2012, 18:09:05
    Üyeliği durduruldu
    harbi çok gecikti şimdiye çoktan işlemde yada hesapta olurdu para ://
  • 26-09-2012, 18:10:54
    Bugün yatcak yarın yatcak vs. vs. nerenizden uyduruyorsunuz ?
  • 26-09-2012, 18:11:59
    Keyif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok değil yurtdışındayım o yüzden.
    Güzel espiri. Valla helal olsun çok güldüm.
  • 26-09-2012, 18:13:31
    Üyeliği durduruldu
    uydurmuyom son 1 yılki aylık ödemelere baktım en erken 24 en geç 27 oldu hiç 28 de almadım kardeşim.yani sonuç olarak gecikti
  • 26-09-2012, 18:23:56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Beni korkutuyosun Google.
  • 26-09-2012, 18:25:09
    Bu konudaki mesajlarıda okumayı özledim. Ödeme alamıyoruz uzun zamandır maalesef