• 27-09-2012, 04:34:07
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 lira falan alan oluyor mu
    Nasıl yani? 100TL'nin üzerinde maliyenin sıkıntı çıkartıp çıkarmadığını soruyorsan eğer çıkarmıyor... 1850TL alıcam ben, her ay 1500 üzeri alırım hiç sıkıntı olmadı eğer sorduğun buysa.
  • 27-09-2012, 04:56:11
    Üyeliği durduruldu
    Hadi hepinize hayırlı olsun.

    Bende bir daha ki aya alırım artık
  • 27-09-2012, 08:25:19
    üç ayda bir 100-120 dolar geliyor işte yağmasa da damlıyor.. herkes gule gule harcasın..
  • 27-09-2012, 08:39:32
    Yok mu bi' hareketlilik hesaplarda?
  • 27-09-2012, 08:41:11
    Üyeliği durduruldu
    StarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok mu bi' hareketlilik hesaplarda?
    Du bismillah
  • 27-09-2012, 08:47:37
    Adsense hesabında para yattı gözüküyor. Yani ödeme tarihi diye 27 yazıyor fakat bankaya daha düşmemiş. Zaten yurtdışından para aynı banka üzerinden geliyorsa çabuk ama başka bankalardan geliyorsa 1 gün sürmesi normal. Fazla eft masrafı olmasın diye araya bir gün valör eklenmiş olabilir.
  • 27-09-2012, 08:49:09
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödemeler işlemden çıktı mı???
  • 27-09-2012, 08:53:29
    KuT4Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeler işlemden çıktı mı???
    işlemden çıktımı derken dün işleme girdi sabah yani birazdan veya öglen herkesin hesabına paralar gelicek
  • 27-09-2012, 08:58:50
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işlemden çıktımı derken dün işleme girdi sabah yani birazdan veya öglen herkesin hesabına paralar gelicek
    bende halen işlemde yazıyor...ödemee yarın gelesede olur ödeme yapıldı yazısını göremedimde...