• 26-09-2012, 16:26:23
    Üyeliği durduruldu
    NetFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2370 TL suya düştü, hesaplar ban almasaydı bu ay bu konuya farklı şekilde birşeyler yazmak isterdim. Maalesef
    Ne zaman ban aldın hocam ?
  • 26-09-2012, 16:27:50
    Muzaffer09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman ban aldın hocam ?
    12 Eylül tarihinde hocam.
  • 26-09-2012, 16:46:18
    Rivayete göre saat 18:00 gibi saatlerde işleme girebilir ödemeler
  • 26-09-2012, 16:51:39
    Üyeliği durduruldu
    Bordo.Mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rivayete göre saat 18:00 gibi saatlerde işleme girebilir ödemeler
    evet birkaç kez tam mesai bitimine yakın işleme girdiği olmuştu.
  • 26-09-2012, 17:01:47
    Bu akşam en geç 12'ye kadar işlemde olucak herkesin rahat olun. Bu saatten sonra işleme girmeye başlaması gerekiyor.
  • 26-09-2012, 17:05:55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nihayet bende üye olup geldim arkadaşlar öncelikle iyi forumlamalar sornasında da şu adsanse niye geciktii yaaa resmi olarak gecikmedi ama iyi alıştık son zamanlarda 24 25 ödeme almaya
  • 26-09-2012, 17:08:55
    Adsenseden ne cok ekmek yiyen var arkadas.. Odeme zamani konu yuzlerce kisi tarafindan takip ediliyor
  • 26-09-2012, 17:10:49
    bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsenseden ne cok ekmek yiyen var arkadas.. Odeme zamani konu yuzlerce kisi tarafindan takip ediliyor
    Aynen şükürler olsun vallah Allah (onların tabiri ile Tanrı) google kazandırsın google da bize
  • 26-09-2012, 17:10:50
    Üyeliği durduruldu
    bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsenseden ne cok ekmek yiyen var arkadas.. Odeme zamani konu yuzlerce kisi tarafindan takip ediliyor

    evet aslınada bu ülkemiz için büyük bir potansiyel ve işgücünün yanı ülkemiz ekonomisi içinde belli bir seviyede yer almaktadır diye düşünüyorum, acaba doğrumudur.