• 25-09-2012, 01:27:10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz ekran görüntülerini paylaşmanızı tavsiye etmem. Aç gözlü insanlar çok r10'da ekmeğinize her an göz dikilebilir. Bilginize.
    ondan ziyade ordan burdan şans eseri görenler birden saldırıpda pert ettirirler vallahi. Büyük oluşumların bulaşmadığı tek konu bu şansa bir tanesi görse hepsine yayılır, sonra her yerde olduğu gibi büyük balık küçük balığı yer.

    Paylaşmayalım böyle görüntüler bencede lütfen kaldırın.
  • 25-09-2012, 01:34:12
    Google a ulaşmak için bir mail yok bildi gim çok komik dönüş mail leri var onları paylaşacağı m sizinle
  • 25-09-2012, 03:37:51
    Bugün işleme girer mi acaba?
  • 25-09-2012, 05:46:22
    StarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün işleme girer mi acaba?
    Bunun ölçüsü bellidir, her ay USA, Hindistan ve Avrupa ülkelerinde ödeme işleme girdikten bir gün sonra bizim ülkemiz olan Türkiye'de de girer. Bazı istisnalar oluyor ne gibi hafta sonuna denk gelince sarkmalar oluyor, yinede biz biliyoruz ki bugün yüksek ihtimal işleme girecek ve yarın saat 09:00 12:00 arası hesaplarda olacak.
  • 25-09-2012, 11:23:01
    haydi google haydi google haydiiiii tam zamanı tam zamanı şimdiiii )))
  • 25-09-2012, 11:51:07
    Üyeliği durduruldu
    latifvardar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benım de kımlık ıle onaylandı gecen ayın 20 de fakat gecen ay odeme alamadım ,
    Bu ay alacaksınız %90 bence
  • 25-09-2012, 12:44:28
    Üyeliği durduruldu
    Haydi arkadaş ya ne zaman 'İŞLEME ALINACAK' bu paralar para bekliyoruz açız. Cuma en geç yatar dedik erken yatsında karnımız doysun.Google seviyoruz seni işleme alda yarın çekelim.
  • 25-09-2012, 12:49:03
    Akşama doğru girer ödemeler işleme
  • 25-09-2012, 13:48:18
    Cuma hesaplarda