Aslında google pın ve odeme bılgılerını ayın 15 ne kadar cozmus ol dıyor sıtesınde eger 16 sı olursa obur ayın 24 den sonra alırsın dıyor uyanıklar odememek ıcın ellerınden gelenı yapıyorlar bence
sadece size yapılan bir uygulama değil ki o. hepimize uygulanan bir uygulama. Bu arada herşeyi doğru yapmışsanız çalışanlara mail ile ulaşarak tahsilatınızı yapabilirsiniz diye düşünüyorum.