• 25-09-2012, 01:13:44
    Odeme alayım da alacagım google tırt odeme yapmazlar ıse dava acacağım zaten
  • 25-09-2012, 01:14:42
    latifvardar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Odeme alayım da alacagım google tırt odeme yapmazlar ıse dava acacağım zaten
    Banada gelmedi 3. kez istedikten sonra ehliyetin tarayıcıdan görüntüsünü aldım 1 saatte onaylandı.
  • 25-09-2012, 01:15:05
    latifvardar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Odeme alayım da alacagım google tırt odeme yapmazlar ıse dava acacağım zaten
    Bu ayın 15'inden sonra pin girdiyseniz Ekim sonunda ödeme alabilirsiniz.
  • 25-09-2012, 01:15:53
    benım de kımlık ıle onaylandı gecen ayın 20 de fakat gecen ay odeme alamadım ,
  • 25-09-2012, 01:19:06
    Ayın 15inden sonra olduğundan kesin ödeme çıkmamıştır. Diğer ayın 7sinden sonra kesinleşen ödeme oluşur sanırım.
  • 25-09-2012, 01:21:34
    Aslında google pın ve odeme bılgılerını ayın 15 ne kadar cozmus ol dıyor sıtesınde eger 16 sı olursa obur ayın 24 den sonra alırsın dıyor uyanıklar odememek ıcın ellerınden gelenı yapıyorlar bence
  • 25-09-2012, 01:24:43
    latifvardar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ayın 15 ' den sonra pin geldi neredeyse 5 aydır odeme alamadım alabılecegımden de pek umıdım yok banlanma vs olayları yzunden bır bakarmısınız bekletme vs yok ama ısleme gırmıyor bır turlu bu odeme google da pek durust degıl bence
    Bu tarz ekran görüntülerini paylaşmanızı tavsiye etmem. Aç gözlü insanlar çok r10'da ekmeğinize her an göz dikilebilir. Bilginize.
  • 25-09-2012, 01:25:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    maaşallah hocam o kadar ödemeyi bende yapacak olsam ödememek için elimden geleni yapardım :P alırsınız inş hayırlısıyla
  • 25-09-2012, 01:26:54
    latifvardar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında google pın ve odeme bılgılerını ayın 15 ne kadar cozmus ol dıyor sıtesınde eger 16 sı olursa obur ayın 24 den sonra alırsın dıyor uyanıklar odememek ıcın ellerınden gelenı yapıyorlar bence
    sadece size yapılan bir uygulama değil ki o. hepimize uygulanan bir uygulama. Bu arada herşeyi doğru yapmışsanız çalışanlara mail ile ulaşarak tahsilatınızı yapabilirsiniz diye düşünüyorum.