• 24-09-2012, 15:08:38
    ödemeler ayın son pazartesi geçiyor yan bugun akşama dogru transferler başlar yarın hesabnızda olur..
  • 24-09-2012, 15:13:46
    Üyeliği durduruldu
    iyireklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeler ayın son pazartesi geçiyor yan bugun akşama dogru transferler başlar yarın hesabnızda olur..
    Bende öyle zannediyorum hayırlısı bakalım
  • 24-09-2012, 16:41:07
    USA - Odeme islemde.
  • 24-09-2012, 17:59:18
    Hindistan, Mısır, Amerika'da ödemeler işlemde, yarında ülkemizde işleme girer, çarşamba hesaplarda.
  • 24-09-2012, 18:15:36
    Pin gelmedi hala benim. Ne olacak şimdi ne durumdayım ben 100 $ı geçtik ama
  • 24-09-2012, 18:17:37
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pin gelmedi hala benim. Ne olacak şimdi ne durumdayım ben 100 $ı geçtik ama
    alamıyacaksın .
  • 24-09-2012, 18:25:54
    Ben 3 ayda bır yada 2 ayda bır alıyorum ancak 100 dolar oluyor
  • 24-09-2012, 19:17:36
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alamıyacaksın .
    Ne zaman PIN gelir peki dostum.
  • 24-09-2012, 19:28:59
    arkadaslar benim bi hesabim var hazir denk gelmisken.sorayim hesapta tahminim 71 $ yada 81 civari para var sitemi kapattim para oyle duruyor. bu konuda yardimci olabilecek bi arkadas var.mi 100 $ yapsa ne kadar tamamladiysa kendine havale edecem ? eger yasaksa kusura bakmayin bi suredir oyle duruyor
    konu hakkinda fikir sahibi olan arkadaslar p.m gonderebilir tesekkurler



    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi