• 07-09-2012, 03:29:01
    #19
    Ritmix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazançlar kesinleşmiş hadi herkese hayırlı olsun. ( Bu ay kesinti yaklaşık 11$ )
    Bende halen aynı sanırım gün içinde bütün hesaplarda görünür.
  • 07-09-2012, 03:35:58
    #20
    0,32 $'da benden kesmiş. Hayırlı olsun herkese.
  • 07-09-2012, 03:58:13
    #21
    ilginç,0 kesinti
  • 07-09-2012, 04:16:59
    #22
    1 dolar kesinti var şu anda göründü.
  • 07-09-2012, 04:48:48
    #23
    14$ Kesmiş benden de.
  • 07-09-2012, 07:36:17
    #24
    Bu ay kesinti fazla olmamış, geçen ayın kesintisi yüksekti; bu ay da çok olur diye düşünüyordum ama, şimdiden hayırlı olsun arkadaşlar, sanırım geçen ayın yüksek kesintileri bu ay kimsede yok
  • 07-09-2012, 07:48:29
    #25
    Bu ay bende çok büyük kesinti var
  • 07-09-2012, 09:20:58
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Ben ilk bu ay alcam ödemeyi birşey soracam bu resimdekine göre benim ödemem bu aymı yoksa ekimdemi yapılcak tam bilmiyorumda
  • 07-09-2012, 09:22:28
    #27
    1$ kesmiş