• 06-09-2012, 22:41:45
    #10
    Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an için birşey yok ama gelecek hafta içi kesinleşir muhtemelen.
    normalde ikinci haftaya kalmaması gerek.bugün olmazsa yarın belli olur diye düşünüyorum.
  • 06-09-2012, 23:09:42
    #11
    Bugüne kadar çoğunlukla en geç 7'sinde kesinleşti. Gün içerisinde kesinleşir diye tahmin ediyorum.
  • 06-09-2012, 23:12:13
    #12
    Bende ilk ödememi alıcam bakalım bekliyorum
  • 06-09-2012, 23:19:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimkide henüz kesinleşmedi.bakalım ne kadar kesicek.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:55:14 -->-> Daha önceki mesaj 21:53:53 --



    napıcaksın hocam millletin kazancını.sen ayda 1000$ alıyorum desen ne faydası olucak bana
    Merak ettim usta sadece Kimseye faydası olmaz

    Ayrıca bende ilk ödememi alcam büyük ihtimal yarın kesinleşir diğer haftaya sarkmaz.
  • 07-09-2012, 00:15:22
    #14
    ilk kez ödeme alacak arkadaşların heyecanını anlıyorum.merak etmeyin zamanla geçiyor
  • 07-09-2012, 00:43:10
    #15
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinleşmiş kazançlarda vardı benim geçen ay $ 100 olmadığı için alamadım.
    İlk ay ABD'de pinli olan hesabımda 180$ birikmişti. Kesinleşti ama ödemeyi bekletiyorum. Bu ay Türkiye'de pinli hesabım ile 100$ ı geçtim. Ondan merak ettim.
  • 07-09-2012, 03:20:12
    #16
    Kazançlar kesinleşmiş hadi herkese hayırlı olsun. ( Bu ay kesinti yaklaşık 11$ )
  • 07-09-2012, 03:23:53
    #17
    Hayırlı olsun kesinleşmiş Ölü bir ay dı ama kesinti çok çok az olmuş.
  • 07-09-2012, 03:27:46
    #18
    Hollanda kesinleseli 4 gun oluyor.Odeme tarihlerinin ulkelere gore degisiyor olmasinin anlasilabilir bir suru sebebi var .Fakat ulkeler arasindaki kesinlesme tarih farklarinin nedenini bir turlu anlamis degilim.