• 24-09-2012, 14:03:25
    Ödeme alacaklara hayırlı harcamalar.Gelsin paracıklar.
  • 24-09-2012, 14:08:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ödeme iptali işlem sırasında mı belli oluyor...ödemem kesinleşti ama işlemde geçmeyebilir mi?
  • 24-09-2012, 14:22:50
    Tutar 111,45 $
    Yöntem Elektronik Fon Transferi
    Hesabınızda hiç bekletme yoksa, bu ödeme, 30 Eylül tarihinden önce yapılacaktır.


    hala gelmedi yaw...

    kendisimi ödeme yapıyor yoksa ben ödeme yap diye bir talimat vermemmi lazım ? ilk ödemem
  • 24-09-2012, 14:28:57
    ademoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutar 111,45 $
    Yöntem Elektronik Fon Transferi
    Hesabınızda hiç bekletme yoksa, bu ödeme, 30 Eylül tarihinden önce yapılacaktır.


    hala gelmedi yaw...

    kendisimi ödeme yapıyor yoksa ben ödeme yap diye bir talimat vermemmi lazım ? ilk ödemem
    Kendisi yapıyor burada herkes ödemeyi bekliyor zaten 27 si gibi gelir büyük ihtimal buradan da öğrenebilirsin yapılıp yapılmadığını
  • 24-09-2012, 14:29:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme işlemde yazısını görebilmek için acele etmeyin, yarın akşamı bekleyin.
  • 24-09-2012, 14:32:12
    İşlem sırasında ödeme iptal oluyor mu????
  • 24-09-2012, 14:44:23
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi yapıyor burada herkes ödemeyi bekliyor zaten 27 si gibi gelir büyük ihtimal buradan da öğrenebilirsin yapılıp yapılmadığını
    ne bilem arkadaş ) ilk ödeme olacak hali ile sormak lazım sağolvarol
  • 24-09-2012, 15:05:32
    Ayın 28 inde Gelir Ödemeler..
  • 24-09-2012, 15:07:27
    ademoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne bilem arkadaş ) ilk ödeme olacak hali ile sormak lazım sağolvarol
    Yalnız ödemeyi beklettiyseniz alamazsınız.Ona bir bak istersen