• 26-09-2012, 11:33:59
    Üyeliği durduruldu
    Vallah bende sabırla bekliyorum cok değil ama harclık cıkıyor bea hemde site masraflarını karsılamıs oluyoruz inşallah ne ben nede baskası banlanmadan uzun süre kazanır
  • 26-09-2012, 12:05:51
    Her ay aynı senaryo, her ay anı mesajlar, her ay aynı son, 30 dan önce herkes ödemelerini alıyor.
  • 26-09-2012, 12:18:30
    Bu ay vermeyecekler sanki çok gecikti, google finansal krizdeymiş önümüzdeki ay iki ayı birlikte verebilirmiş, silikon vadisinden gelen dedikodulara göre.
  • 26-09-2012, 12:22:30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay vermeyecekler sanki çok gecikti, google finansal krizdeymiş önümüzdeki ay iki ayı birlikte verebilirmiş, silikon vadisinden gelen dedikodulara göre.
    Vay arkadaş saçmalığa bak.Google da finansal krizde ise Türkiye' deki tüm şirketler kapatsın gitsin.Bu tür söylentilere itibar etmeyiniz.Ben banlandım alamayacağım para ama banlanmayanlar 30 undan önce alacak, rahat olun
  • 26-09-2012, 12:26:08
    bulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay vermeyecekler sanki çok gecikti, google finansal krizdeymiş önümüzdeki ay iki ayı birlikte verebilirmiş, silikon vadisinden gelen dedikodulara göre.
    fotomaç haberi gibi.
  • 26-09-2012, 12:26:14
    bulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay vermeyecekler sanki çok gecikti, google finansal krizdeymiş önümüzdeki ay iki ayı birlikte verebilirmiş, silikon vadisinden gelen dedikodulara göre.
    Kulaktan dolma hurafelerden oldum olası tiksimişimdir. Arkadaşlar boş yere ödemeleri 1 ay sonraya ertelemiyorlar. Adamlar zaten bu ay yapacakları ödemeyi geçen aydan hazırlamış bulunuyorlar. Eğer Google krizdeyse diğer şirketler ölsün.
  • 26-09-2012, 12:27:59
    bulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay vermeyecekler sanki çok gecikti, google finansal krizdeymiş önümüzdeki ay iki ayı birlikte verebilirmiş, silikon vadisinden gelen dedikodulara göre.
    yok böyle bir bilgi ya, arkadaşlar, altı üstü, Pazartesi'den itibaren zaten gelmesi gerekiyordu ödemelerin, en iyi ihtimal dün hesaplara geçmesi gerekiyordu, yani tabiri caizse, ''dün 1 bugün 2'' bence de gereksiz dedikodular bunlar..
    o değil de, Google yeni düzenlemelere gidiyor kanısındayım, ödemeyi alacak mıyız almayacak mıyız değil de, yakında bu düzenlemelerden haberdar ediliriz, bizden habersiz, şu 22 Eylül bakım olayında bir şeyler değiştirildi, önümüzdeki ay ödemelerine bu yansıyacaktır diye düşünüyorum bakalım yine de sadece tahmin, hep birlikte göreceğiz.
  • 26-09-2012, 12:29:29
    bulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay vermeyecekler sanki çok gecikti, google finansal krizdeymiş önümüzdeki ay iki ayı birlikte verebilirmiş, silikon vadisinden gelen dedikodulara göre.
    Haha finansal krizdeymiş Google,adamlar yılda 28 milyar dolar kazanıyorlar finansal krize girmişler
  • 26-09-2012, 12:30:55
    bulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay vermeyecekler sanki çok gecikti, google finansal krizdeymiş önümüzdeki ay iki ayı birlikte verebilirmiş, silikon vadisinden gelen dedikodulara göre.
    arkadaslar bu ne gerginlik ya adam şaka yapmış.. tövbe ya...