bulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ay vermeyecekler sanki çok gecikti, google finansal krizdeymiş önümüzdeki ay iki ayı birlikte verebilirmiş, silikon vadisinden gelen dedikodulara göre.
Kulaktan dolma hurafelerden oldum olası tiksimişimdir. Arkadaşlar boş yere ödemeleri 1 ay sonraya ertelemiyorlar. Adamlar zaten bu ay yapacakları ödemeyi geçen aydan hazırlamış bulunuyorlar. Eğer Google krizdeyse diğer şirketler ölsün.