Bu ay vermeyecekler sanki çok gecikti, google finansal krizdeymiş önümüzdeki ay iki ayı birlikte verebilirmiş, silikon vadisinden gelen dedikodulara göre.
Kulaktan dolma hurafelerden oldum olası tiksimişimdir. Arkadaşlar boş yere ödemeleri 1 ay sonraya ertelemiyorlar. Adamlar zaten bu ay yapacakları ödemeyi geçen aydan hazırlamış bulunuyorlar. Eğer Google krizdeyse diğer şirketler ölsün.