• 26-09-2012, 12:33:08
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google gerçekten finansal krizdeyse ben bu ayki gelirimi bağışlarım! Kendimi feda ederim yani...





    Zaten 3$ kazanmışım :P
  • 26-09-2012, 12:33:16
    ebulfeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallah bende sabırla bekliyorum cok değil ama harclık cıkıyor bea hemde site masraflarını karsılamıs oluyoruz inşallah ne ben nede baskası banlanmadan uzun süre kazanır
    Kazanır hocam kazanır Tanıdığım bir SEO işi yapan kişi aylık 5-6 BİN TL alıyor adsenseden.
  • 26-09-2012, 12:34:33
    Akşam işlemde. Yarın hesaplarda. Ertesi gün başkalarında.
  • 26-09-2012, 12:35:54
    muzrek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar bu ne gerginlik ya adam şaka yapmış.. tövbe ya...
    Tebrik ederim
  • 26-09-2012, 12:51:44
    Konuyu toplam 125 üye okuyor 48 kayıtlı üye 77 misafir
  • 26-09-2012, 12:53:25
    paranın tamamı bu ay borçlara gideceği için 2-3 gün geç gelmesinin bir önemi yok benim için
  • 26-09-2012, 13:30:35
    Nem kapmak bu oluyor herhalde gavur yazmıs işte 30 Eylül tarihinden önce yapılacaktır.

    if(now()0 eylul){

    echo"bekle kardesım";

    }
  • 26-09-2012, 13:39:34
    latifvardar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nem kapmak bu oluyor herhalde gavur yazmıs işte 30 Eylül tarihinden önce yapılacaktır.

    if(now()0 eylul){

    echo"bekle kardesım";

    }
    Gavur yazmış bizimkiler 1-2 günle macera peşinde koşuyorlar dokunmaaa ...
  • 26-09-2012, 14:42:09
    Biri bana Dejavu 'nun ne olduğunu sorsa, o kişiyi her ay google ödemeleri başlığındaki mesajları okuttururum