Ağustos ayı ödemeleri
428
●33.642
- 26-09-2012, 12:22:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Vay arkadaş saçmalığa bak.Google da finansal krizde ise Türkiye' deki tüm şirketler kapatsın gitsin.Bu tür söylentilere itibar etmeyiniz.Ben banlandım alamayacağım para ama banlanmayanlar 30 undan önce alacak, rahat olunbulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2012, 12:26:14Kulaktan dolma hurafelerden oldum olası tiksimişimdir. Arkadaşlar boş yere ödemeleri 1 ay sonraya ertelemiyorlar. Adamlar zaten bu ay yapacakları ödemeyi geçen aydan hazırlamış bulunuyorlar. Eğer Google krizdeyse diğer şirketler ölsün.bulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2012, 12:27:59yok böyle bir bilgi ya, arkadaşlar, altı üstü, Pazartesi'den itibaren zaten gelmesi gerekiyordu ödemelerin, en iyi ihtimal dün hesaplara geçmesi gerekiyordu, yani tabiri caizse, ''dün 1 bugün 2'' bence de gereksiz dedikodular bunlar..bulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o değil de, Google yeni düzenlemelere gidiyor kanısındayım, ödemeyi alacak mıyız almayacak mıyız değil de, yakında bu düzenlemelerden haberdar ediliriz, bizden habersiz, şu 22 Eylül bakım olayında bir şeyler değiştirildi, önümüzdeki ay ödemelerine bu yansıyacaktır diye düşünüyorum bakalım yine de sadece tahmin, hep birlikte göreceğiz. - 26-09-2012, 12:29:29Haha finansal krizdeymiş Google,adamlar yılda 28 milyar dolar kazanıyorlar finansal krize girmişlerbulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2012, 12:30:55arkadaslar bu ne gerginlik ya adam şaka yapmış.. tövbe ya...bulentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle