• 26-09-2012, 18:26:54
    Üyeliği durduruldu
    haydı bee Google ya yolla şunları işleme, bırakma Cuma'ya işimiz gücümüz var be abi
  • 26-09-2012, 18:29:34
    Üyeliği durduruldu
    Bu gidişle Cumaya anca artık zor bu saatten sonra cuma yatsa bari cuma işleme girmesinde.
  • 26-09-2012, 18:32:34
    Bir kaç saat içerisinde işleme girecektir ödemelerim var 2 gündür aksatıyorum
  • 26-09-2012, 18:35:08
    Hollanda odeme aldi bilginize.


    Hollanda odeme aldi .
    2 gun once islemde,dun hesaptaydi para bilginize.
  • 26-09-2012, 18:46:22
    Üyeliği durduruldu
    FGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hollanda odeme aldi bilginize.


    Hollanda odeme aldi .
    2 gun once islemde,dun hesaptaydi para bilginize.
    güle güle harcayın

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:46:22 -->-> Daha önceki mesaj 18:39:55 --

    Konuyu Toplam 134 Üye okuyor. (56 Kayıtlı üye ve 78 Misafir)
  • 26-09-2012, 18:49:02
    İlk defa bu kadar geç işleme girdiğini gördüm.
  • 26-09-2012, 18:49:39
    Sakin olun saat 8'e kadar işlemde.
  • 26-09-2012, 18:49:57
    onrd3mr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yatcak yarın yatcak vs. vs. nerenizden uyduruyorsunuz ?
    Kimsenin bişey uydurduğu yok her ay ödeme alanlar, ödemelerin ne zaman yatıcağını tahmin edebiliyor. Türkiye hep diğer ülkelerden 1-2 gün sonra ödemesini alıyor. Önce Fas, Hindistan, Mısır, Amerika gibi ülkelerde ödemeler işleme girer. 1 gün sonra Türkiyede işleme giriyor, bu akşam işleme girmesi gerekiyor.
  • 26-09-2012, 18:54:33
    Üyeliği durduruldu
    madmax50 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin olun saat 8'e kadar işlemde.
    ya olmassa :/