• 26-09-2012, 18:54:43
    şimdiye kadar 2009 da 2 Aralık a sarkmıştı umarım şimdide bir sonraki aya sarkıtmazlar yarın işleme girer girer yoksa 1-2 sine sarkacak...
  • 26-09-2012, 18:58:58
    ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin bişey uydurduğu yok her ay ödeme alanlar, ödemelerin ne zaman yatıcağını tahmin edebiliyor. Türkiye hep diğer ülkelerden 1-2 gün sonra ödemesini alıyor. Önce Fas, Hindistan, Mısır, Amerika gibi ülkelerde ödemeler işleme girer. 1 gün sonra Türkiyede işleme giriyor, bu akşam işleme girmesi gerekiyor.
    Kendinde yazdığın gibi sadece tahmin edebilirler. Kesin cümleler kurup insanları umutlandırmalarına gerek yok. Yok 6'da kesinleşir yok 8'de kesinleşir. Kesinleşebilir kelimesini kullanmak çok mu zor.
  • 26-09-2012, 19:05:10
    Liderhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa bu kadar geç işleme girdiğini gördüm.
    Herhalde çok fazla ödeme almamış olmalısınız, ayın 28'inde işleme girdiği de oldu. Herkeste bu ay bir gerginlik, ve bir telaş var, hayırlısı olsun...
    Ayrıca geçen ay ödeme gece işleme girmişti, ödeme işlemde yazan ilk kişi ben olmak istiyordum, ama gece gerçekleşmesi nedeniyle ben sabah yazana kadar bi r sürü kişi yazmıştı konuya
  • 26-09-2012, 19:06:40
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme işlemde bende arkadaşlar ! Bilginize... Yürü be gugıl
  • 26-09-2012, 19:09:49
    Ödeme işlemde, hadi hayırlısı bakalım
  • 26-09-2012, 19:10:16
    ÖDEMELER İşlemde hadi hayırlı olsun
  • 26-09-2012, 19:11:06
    ödeme işlemde gözümüz aydın
  • 26-09-2012, 19:11:11
    Üyeliği durduruldu
    Ne zaman geçer hesaplara arkadaşlar ?
  • 26-09-2012, 19:11:21
    Üyeliği durduruldu
    nerden anlıyoruz ödemenin işlemde olduğunu?