İlk defa bu kadar geç işleme girdiğini gördüm.
Herhalde çok fazla ödeme almamış olmalısınız, ayın 28'inde işleme girdiği de oldu. Herkeste bu ay bir gerginlik, ve bir telaş var, hayırlısı olsun...
Ayrıca geçen ay ödeme gece işleme girmişti, ödeme işlemde yazan ilk kişi ben olmak istiyordum, ama gece gerçekleşmesi nedeniyle ben sabah yazana kadar bi r sürü kişi yazmıştı konuya