ademoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tutar 111,45 $
Yöntem Elektronik Fon Transferi
Hesabınızda hiç bekletme yoksa, bu ödeme, 30 Eylül tarihinden önce yapılacaktır.


hala gelmedi yaw...

kendisimi ödeme yapıyor yoksa ben ödeme yap diye bir talimat vermemmi lazım ? ilk ödemem
Kendisi yapıyor burada herkes ödemeyi bekliyor zaten 27 si gibi gelir büyük ihtimal buradan da öğrenebilirsin yapılıp yapılmadığını