Bu ay kesinti fazla olmamış, geçen ayın kesintisi yüksekti; bu ay da çok olur diye düşünüyordum ama, şimdiden hayırlı olsun arkadaşlar, sanırım geçen ayın yüksek kesintileri bu ay kimsede yok