GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz ekran görüntülerini paylaşmanızı tavsiye etmem. Aç gözlü insanlar çok r10'da ekmeğinize her an göz dikilebilir. Bilginize.
ondan ziyade ordan burdan şans eseri görenler birden saldırıpda pert ettirirler vallahi. Büyük oluşumların bulaşmadığı tek konu bu şansa bir tanesi görse hepsine yayılır, sonra her yerde olduğu gibi büyük balık küçük balığı yer.

Paylaşmayalım böyle görüntüler bencede lütfen kaldırın.