Keyif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ödememi aldım. Dün işlemdeydi bugün aldım.
Sizin babanız bakan mı hocam (: şaka bi yana artık göndereceklerse göndersinler her taraf borç oldu yine en azından biraz rahatlama sağlar