vicentee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin babanız bakan mı hocam (: şaka bi yana artık göndereceklerse göndersinler her taraf borç oldu yine en azından biraz rahatlama sağlar
Yok değil yurtdışındayım o yüzden.