• 24-06-2010, 11:58:23
    Üyeliği durduruldu
    tokala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rep vermeye ayıracağınız zamanınızı web sitenize ayırsaydınız şuanda 100$ yerine 120$ alıyor olurdunuz. Ne kadar boş insan var şu forumda yahuuu..
    hak ediyorsan aliyorsundur herkez adına kazma lafını kullanma bence ne kadar bos adam var bu forumda ? gelecegı varsa odemenın gelır gelecegı yoksada gelmez bekleyen dermıs muradına ermıs
    herkeze hayırlı gunler
  • 24-06-2010, 12:02:12
    Üyeliği durduruldu
    Adama ödeme gelmiş diye linç edilecek neredeyse. nasıl bir zihniyete sahip olduk ya sabırlı olun biraz işleme girmişse elbet hesaba geçecektir
  • 24-06-2010, 12:03:44
    Öğle arasına girdik hadi dağılalım. Ögleden sonra devam ederiz
  • 24-06-2010, 12:03:47
    Üyeliği durduruldu
    daha şubelere gelmemiş az önce sordurdum.. ziraat bankası
  • 24-06-2010, 12:05:54
    Üyeliği durduruldu
    Hadi hayırlısı Yattı diyecem ama daha yatmamış
  • 24-06-2010, 12:06:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğle arasına girdik hadi dağılalım. Ögleden sonra devam ederiz


  • 24-06-2010, 12:15:25
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme İşlemde

    Öğle yemeğinden sonra bakmaya gideceğim.
  • 24-06-2010, 12:17:20
    hakanzorbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme İşlemde

    Öğle yemeğinden sonra bakmaya gideceğim.
    panelde ödendi diye gözükmeden gitme bence ben gittim elim boş döndüm
  • 24-06-2010, 12:22:18
    GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    panelde ödendi diye gözükmeden gitme bence ben gittim elim boş döndüm
    ödendi yazısı 1 gün sonra çıkar