asikral adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mayıs Ayı Ödemesi.
722
●45.008
- 24-06-2010, 11:08:57İnteraktif bankacılığı aktif etseydiniz keşke boşuna yorulmazdınızGoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 11:09:04Evet bende bankayı aradım. Malesef telefonla işlem yapamıyoruz lütfen şubeye gelin diyorlar. Google versin benzin paramı gideyim çünkü çok uzak bana merkez hehe
- 24-06-2010, 11:10:54millet şubeyi aradım yatırdılar diyor ne iştokala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 11:14:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.18 e basmadığım için aktif edemiyorum maleseffast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 11:18:54Hayırlısı olsun hocam. Amin inşallah herkez için hayırlı olur.gencejder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 11:25:21GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 18 yaşından önce İş Bankası İnteraktif şubeyi kullanıyordum sizde şubenize başvurun yardımcı olurlar.
neyse gezmiş oldum zaten evin önünden binip şubenin önünde iniyom.