• 24-06-2010, 11:08:51
    Üyeliği durduruldu
    asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şubenizi arayın o zaman.
    şubeyi aramakla olmuyor gitmek gerekiyor.
  • 24-06-2010, 11:08:57
    GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gittim geldim elim boş döndüm ben şubeye gidene kadar hesaba gelir diyordum yok neyse gezmiş oldum zaten evin önünden binip şubenin önünde iniyom.
    İnteraktif bankacılığı aktif etseydiniz keşke boşuna yorulmazdınız
  • 24-06-2010, 11:09:04
    Evet bende bankayı aradım. Malesef telefonla işlem yapamıyoruz lütfen şubeye gelin diyorlar. Google versin benzin paramı gideyim çünkü çok uzak bana merkez hehe
  • 24-06-2010, 11:10:54
    tokala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şubeyi aramakla olmuyor gitmek gerekiyor.
    millet şubeyi aradım yatırdılar diyor ne iş
  • 24-06-2010, 11:14:11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnteraktif bankacılığı aktif etseydiniz keşke boşuna yorulmazdınız
    18 e basmadığım için aktif edemiyorum malesef
  • 24-06-2010, 11:18:54
    gencejder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay para alamıyorum artık Allah kısmet ederse inş önümüzdeki ay alacağım. Ödeme alan arkadaşlara Allah güle güle kullanmak nasip etsin..
    Hayırlısı olsun hocam. Amin inşallah herkez için hayırlı olur.
  • 24-06-2010, 11:22:55
    vay bee bu ne hız... google gözümü yaşarttı...
  • 24-06-2010, 11:24:53
    başka gelen yok mu beyler ?
  • 24-06-2010, 11:25:21
    GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 e basmadığım için aktif edemiyorum malesef

    Ben 18 yaşından önce İş Bankası İnteraktif şubeyi kullanıyordum sizde şubenize başvurun yardımcı olurlar.