Mayıs Ayı Ödemesi.
722
●45.008
- 24-06-2010, 11:33:25Üyeliği durdurulduödeme aldığına dair dekont koyar mısın, yalan mı söylüyorsunGoztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senden başka ödeme alan yok, kazma gibi bekliyoruz burada senin yüzünden
- 24-06-2010, 11:34:45katılıyorum dekont koyarsan iyi olur.insanlar sen ödeme aldın diye bekliyor.tokala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 11:36:22Bu kadar kişi ödeme bekliyor bankalarda yok deniyor sen ödeme almışsın ilginç
- 24-06-2010, 11:38:02Üyeliği durdurulduBankalar açılışta yatmadıysa paralar kapanışta yatar bence...
- 24-06-2010, 11:38:41ne alakası var.gelince onaylarlar.CinayetSebebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 11:39:25Üyeliği durdurulduyazdıklarımı oku once kendını kazma yerıne koyuyorsan bilememtokala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gine soyluyorum arkadaslar ınt bankacılıgım yok ınternet bankacılıgı olmayan birisi nasıl bir denkont koyabilirki telefonla bılgısını alıyorum egerki lafım bırsey degılsdırmıyorsa kendi lafına bak ozaman tamam ?
senden başka ödeme alan yok, kazma gibi bekliyoruz burada senin yüzünden