• 24-06-2010, 11:31:51
    bana da daha gelmemiş yapıkredi
  • 24-06-2010, 11:33:25
    Üyeliği durduruldu
    Goztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme hesapda. herkeze hayırlı ugurlu olsun Finasbank İstanbul...
    ödeme aldığına dair dekont koyar mısın, yalan mı söylüyorsun senden başka ödeme alan yok, kazma gibi bekliyoruz burada senin yüzünden
  • 24-06-2010, 11:34:45
    tokala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme aldığına dair dekont koyar mısın, yalan mı söylüyorsun senden başka ödeme alan yok, kazma gibi bekliyoruz burada senin yüzünden
    katılıyorum dekont koyarsan iyi olur.insanlar sen ödeme aldın diye bekliyor.
  • 24-06-2010, 11:36:22
    Bu kadar kişi ödeme bekliyor bankalarda yok deniyor sen ödeme almışsın ilginç
  • 24-06-2010, 11:38:02
    Üyeliği durduruldu
    Bankalar açılışta yatmadıysa paralar kapanışta yatar bence...
  • 24-06-2010, 11:38:41
    CinayetSebebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalar açılışta yatmadıysa paralar kapanışta yatar bence...
    ne alakası var.gelince onaylarlar.
  • 24-06-2010, 11:39:00
    başka bi alacağı gelmiş olabilir alan olsa çok kişi yazardı aldım die
  • 24-06-2010, 11:39:25
    Üyeliği durduruldu
    tokala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme aldığına dair dekont koyar mısın, yalan mı söylüyorsun senden başka ödeme alan yok, kazma gibi bekliyoruz burada senin yüzünden
    yazdıklarımı oku once kendını kazma yerıne koyuyorsan bilemem
    gine soyluyorum arkadaslar ınt bankacılıgım yok ınternet bankacılıgı olmayan birisi nasıl bir denkont koyabilirki telefonla bılgısını alıyorum egerki lafım bırsey degılsdırmıyorsa kendi lafına bak ozaman tamam ?
  • 24-06-2010, 11:41:04
    acele etmeyin yaaa en geç yarın akşama hesapta... hafta sonu paralıyız )