• 24-06-2010, 11:42:10
    Google ödemeyi göndersede konu kapansa yoksa Bu konu başlığı altında kan dökülecek hehe Arkadaşlar sakin olun biraz yaf sonuçta EFT emri vermiş google bugün yatmazsa yarın yarın yatmazsa pazartesi sonuçta yatmayacakmı yatacak birbirinizi kırmayın yahu.
  • 24-06-2010, 11:45:30
    Ödeme yarına kalacak galiba. Ödeme işleme geç girdi diyemi acaba.
  • 24-06-2010, 11:50:00
    bence de yarına yatacak gibi
  • 24-06-2010, 11:50:10
    Konu ana baba günü olmuş Herkes pazarda gugılı bekliyor
  • 24-06-2010, 11:54:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ibodnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 18 yaşından önce İş Bankası İnteraktif şubeyi kullanıyordum sizde şubenize başvurun yardımcı olurlar.
    Malesef hesabı açtırdığımda görüştüm..AMA yinede bir şans görüşecem ödemeyi alırken.
  • 24-06-2010, 11:54:18
    Üyeliği durduruldu
    -rep vermeye ayıracağınız zamanınızı web sitenize ayırsaydınız şuanda 100$ yerine 120$ alıyor olurdunuz. Ne kadar boş insan var şu forumda yahuuu..
  • 24-06-2010, 11:54:33
    ödeme bendede işlemde
  • 24-06-2010, 11:57:05
    sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme bendede işlemde
    herkeste işleme girdide gelen giden bişey yok
  • 24-06-2010, 11:57:26
    Ödeme bugün yatıcak büyük ihtimal