• 23-06-2010, 23:37:25
    Benim de ödeme işlemde. Yarın mı yatacak para? Adsense'i pek bilmem. Zaten 3 4 ayda bir kere anca yatar para.
  • 23-06-2010, 23:39:59
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de ödeme işlemde. Yarın mı yatacak para? Adsense'i pek bilmem. Zaten 3 4 ayda bir kere anca yatar para.
    Evet yarın sabah hesaplarda...
  • 23-06-2010, 23:40:42
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de ödeme işlemde. Yarın mı yatacak para? Adsense'i pek bilmem. Zaten 3 4 ayda bir kere anca yatar para.
    Kesin gibi. Öğleye kadar hesaplarda olur. Tabi İş Bankası ise bilemem Eskiden sorun yaşanıyordu İşBank'ta, şimdi bilmiyorum.
  • 23-06-2010, 23:40:44
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yarın sabah hesaplarda...
    Eyv. hocam teşekkür ederim...
  • 23-06-2010, 23:55:45
    Ne diyeyim . Helal olsun google sana. Son aylarda bizi hiç üzmez oldu.
  • 23-06-2010, 23:56:44
    Güzel bir sürpriz oldu bu

    Pazartesi diye düşünürken, Cuma gününe bile kalmayacak ödemeler.
  • 24-06-2010, 00:08:12
    Yok Artık Lebron Ceyms
  • 24-06-2010, 00:13:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işte Google !!! Helal olsun !
  • 24-06-2010, 00:17:48
    Akbank hesabıma yarın sabah ödeme gelir mi kesin ? İnternet bankacılığım aktif değil 18 e basmadığım için. Peder rahatsızda şimdi boşa yormayım bankaya kadar kart da gelmedi daha ancak şubeden babamla giderek çekebiliyorum.