• 22-06-2010, 22:49:25
    para benim hesapta çok durmuyo, zengin kalkışı yapıyor genelde
  • 22-06-2010, 23:12:10
    ilk ödememi alacagım heyecanlıyım
  • 22-06-2010, 23:21:19
    Cod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk ödememi alacagım heyecanlıyım

    İlk ödeme bilinçsizce harcanıp bitiyor hemen
  • 22-06-2010, 23:51:34
    Üyeliği durduruldu
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğruladığın tarih o ay'ın ilk 15 gününde ise evet alabilirsin. Fakat son 15 gününde ise ödeme alamazsın. Önümüzdeki ay'a sarkar dostum.
    hocam haziran 3 gibi gelmiş yani bu ay alıcakmıyım?
  • 23-06-2010, 00:00:41
    fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk ödeme bilinçsizce harcanıp bitiyor hemen
    yeri belli
  • 23-06-2010, 00:13:17
    28 inden once gelmez heralde
  • 23-06-2010, 00:19:58
    Üyeliği durduruldu
    27'si işlemde 28'nde yatar.
  • 23-06-2010, 01:19:48
    hakanzorbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27'si işlemde 28'nde yatar.

    Hafta sonu işleme girdiği oluyormu hiç? buna dikkat etmemiştim bilgisi olan varmı?
  • 23-06-2010, 03:17:53
    geri sayım başladı hadi gelsin paralar xD