• 20-06-2010, 23:57:33
    #91
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...

    çıktı bendede
  • 20-06-2010, 23:58:55
    #92
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...

    çıktı bendede
    allah çıkmayanlarada nasip etsin
  • 21-06-2010, 00:01:19
    #93
    Üyeliği durduruldu
    Gelsin paralar Bu ay değil ama birdahaki ayı sabırsızlıkla bekliyorum inş. sorun çıkmaz
  • 21-06-2010, 00:29:22
    #94
    Üyeliği durduruldu
    bence 28 inde yatar
  • 21-06-2010, 01:32:20
    #95
    haziran ayında 100 doları geçtik bayada ; sanırım ödeme öbür aya kaldı degilmi ?
  • 21-06-2010, 01:49:30
    #96
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...


    Fiuuuu, allahın izniyle googleden 2. ödememide alıcam. 3-5 ayda zor dolduruyorum zaten 100 doları buna da şükür benim gibi bilgi cahili adam için

    Bir şey sorucam, Mayıs ayı sonundaki bakiye diye bir yer var. Orada yazan bir miktar var o miktar mı gelecek bize acaba yoksa o bizim önceden aldıklarımızda içinde mi?
  • 21-06-2010, 02:11:38
    #97
    Panelime düşmüş ödeme
  • 21-06-2010, 07:57:31
    #98
    Alexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar nisan da bakiyem oldu..ama mayıs gecti hazirana geldik hala ödeme alamadım hesapta sorun yok

    nisan sonu bakiye 109

    mayıs sonu bakiye 142 :S neden böyle birşey oldu acaba bir fikriniz varmı???
    Hesabım > Hesap Ayarları > Ödemelerin Bekletilmesi kısmı "Lütfen ödemelerimi aylık gönderin" yazısını bi kontrol et.

    Bir de mayıs ayı kazancı zaten kimseye gelmedi. Nisan ayı kazancına da Hesabım > Ödeme Geçmişi bölümünden bak. Geçersiz tıklamaların silinmesi olayı olduğu için 109 dolardan 100 doların altına düşme ihtimali var.

    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mediasmart maalesef temmuz sonu Bu arada arkadaşlar net odeme alacagimiz ne zaman belli oluyor..
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var.

    Bu yazı çıktığında banlansanız bile net olarak alıyorsunuz demektir.
  • 21-06-2010, 08:35:02
    #99
    Üyeliği durduruldu
    zaman gittikçe azalıyor herkes borc harc hesaplamış ödeme gelmesini bekliyor inş. hiç bir sorun cıkmaz herkes ödemesini alır