• 17-06-2010, 11:40:35
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eft den banka ücreti vs kesiliyormu,yoksa adsense hesabında yazan rakam direkt kesintisiz olarak geliyormu
  • 17-06-2010, 11:41:53
    #56
    alp11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eft den banka ücreti vs kesiliyormu,yoksa adsense hesabında yazan rakam direkt kesintisiz olarak geliyormu
    panelde neyse o yatıyor tl cinsinsen.
  • 17-06-2010, 11:54:38
    #57
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    panelde neyse o yatıyor tl cinsinsen.
    Yanlış anlaşılabilir.

    AdSense ana sayfasında Geçen Ay'a tıkladığımızda gözüken tutar gelmez.

    Hesabım - Ödeme geçmişi sayfasında ne yazıyorsa o gelir.
  • 17-06-2010, 14:33:18
    #58
    GR_BaTTal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılabilir.

    AdSense ana sayfasında Geçen Ay'a tıkladığımızda gözüken tutar gelmez.

    Hesabım - Ödeme geçmişi sayfasında ne yazıyorsa o gelir.
    kesintisiz geldiğini söyledim işte kısaca
  • 17-06-2010, 15:48:09
    #59
    ilk defa bu ay alıcam.hayırlısıyla dolarda artarsa az çok çok güzel olacak.biraz rahatlayacağım ekonomik olarak.
  • 17-06-2010, 19:21:24
    #60
    bilgiler için teşekkürler
  • 18-06-2010, 09:58:52
    #61
    bilgiler için konu sahibine tesekkurler
  • 18-06-2010, 19:31:25
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hadi bakalım çok az kaldı pazar günü bildirimler yansır panele
  • 20-06-2010, 02:50:38
    #63
    Üyeliği durduruldu
    inş sorunsuz herkes ödemesini alır arkadaşlar