• 15-06-2010, 22:03:27
    #46
    bu ay içinde ödeme planlama yazısı ayın kaçında yazmaya başlıyor ?
  • 15-06-2010, 22:35:35
    #47
    GKnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay içinde ödeme planlama yazısı ayın kaçında yazmaya başlıyor ?

    20-22 si arası yazar sanırım
  • 16-06-2010, 16:21:01
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Goztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfa to
    0,16%
    Sayfa eBGBM [?]
    0,38 $

    sizce banlanma rıskı olurmu
    Tam kıvamında valla hem çok düşünme ban olayını düşündükçe çekersin kendine. ben banlandım diye düşünüyorum gelirsede yolda bulmuş gibi olacam
  • 17-06-2010, 01:49:59
    #49
    Üyeliği durduruldu
    hadi bakalım hayırlısıyla alalım bu ay para lazım
  • 17-06-2010, 01:56:32
    #50
    Umarım 25te gelir de güzel bi hafta sonu geçiririz.. Herkese hayırlı olsun şimdiden..
  • 17-06-2010, 09:06:13
    #51
    Haftaya cuma çok zor gibi bakalım...
  • 17-06-2010, 09:23:35
    #52
    GGG
    Üyeliği durduruldu
    valla haftaya cuma gelse süper ötesi olur.
  • 17-06-2010, 11:36:33
    #53
    Üyeliği durduruldu
    oo cumaya gelse hafta sonu ziyafet çeksek güzel olur vallaha.
  • 17-06-2010, 11:37:48
    #54
    valla 28 ine kalır diye tahmin ediyorum. esasında ne zaman geldiğinden çok kur ne olacak onu merak ediyorum. 1.60 olsa ne güzel olur.