• 20-06-2010, 12:54:44
    #73
    28 29 gibi gelir.
  • 20-06-2010, 22:13:25
    #74
    Üyeliği durduruldu
    28 inde gelir sanırım.
  • 20-06-2010, 22:51:21
    #75
    Panele yansımış benim. hayırlısı bu hafta yatar inşallah.
  • 20-06-2010, 22:54:20
    #76
    arkadaşlar nisan da bakiyem oldu..ama mayıs gecti hazirana geldik hala ödeme alamadım hesapta sorun yok

    nisan sonu bakiye 109

    mayıs sonu bakiye 142 :S neden böyle birşey oldu acaba bir fikriniz varmı???
  • 20-06-2010, 22:56:46
    #77
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.

    Haydi gözümüz aydın.
  • 20-06-2010, 22:57:41
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Gry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lanet adsense yine 93$ da kaldım diger ay artık inşallah 3-4 günde 7$ gelirde yaşarım
    inş
  • 20-06-2010, 23:08:34
    #79
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.

    Haydi gözümüz aydın.
    hocam müjdeli haberi senden aldık teşekkürler +rep
  • 20-06-2010, 23:09:20
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.
    Hadi hayırlısı inş yüksek kurda gelir
  • 20-06-2010, 23:09:27
    #81
    Üyeliği durduruldu
    yansıdı sanırım