arkadaşlar nisan da bakiyem oldu..ama mayıs gecti hazirana geldik hala ödeme alamadım hesapta sorun yok

nisan sonu bakiye 109

mayıs sonu bakiye 142 :S neden böyle birşey oldu acaba bir fikriniz varmı???