• 21-06-2010, 09:15:21
    Kurumsal Üye
    Alıntı
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...
    Çok şükür.
  • 21-06-2010, 10:04:40
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür.
    güle güle harca
  • 21-06-2010, 10:09:54
    Kurumsal Üye
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güle güle harca
    Teşekkürler, hep birlikte inş.
  • 21-06-2010, 10:36:33
    Üyeliği durduruldu
    Panele düştüğünde dolar kuru 1,55 bakalım ödemeler kaçtan gelecek
  • 21-06-2010, 11:24:21
    Hadi hayırlısı olsun. 28inde gelir inşallah
  • 21-06-2010, 12:28:08
    Arkadaşlar gelecek parnaın miktarı nerde yazıyor?
  • 21-06-2010, 12:31:34
    TuRKuS.MuTaNTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar gelecek parnaın miktarı nerde yazıyor?
    Hesabım > Ödeme Geçmişi
  • 21-06-2010, 12:32:19
    TuRKuS.MuTaNTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar gelecek parnaın miktarı nerde yazıyor?
    Konuyu dikkatlice okursanız istediğiniz cevaba ulaşacaksınız. Ama okumadan sormuşsunuz.
    Hesabım >> Ödeme geçmişi >>> orada yazar
  • 21-06-2010, 13:09:33
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu dikkatlice okursanız istediğiniz cevaba ulaşacaksınız. Ama okumadan sormuşsunuz.
    Hesabım >> Ödeme geçmişi >>> orada yazar
    kardeşim özür dilerim ödeme geçmişimde baktımda farklı şeyler yazıyor bak açıklayayım sana.

    Son ödemeden itibaren kazanılan para miktarinda farklı yazıyor.
    mayıs Ayı sonunda toplam para miktarı diye bir şey var o farklı yazıyor kısaca
    Sorduğum şey " aylık bakiye" kısmında yazan parayı mı alıcaz. Bilgili değilim bu konularda mazur görün.