arkadaşlar nisan da bakiyem oldu..ama mayıs gecti hazirana geldik hala ödeme alamadım hesapta sorun yok
nisan sonu bakiye 109
mayıs sonu bakiye 142 :S neden böyle birşey oldu acaba bir fikriniz varmı???
Hesabım > Hesap Ayarları > Ödemelerin Bekletilmesi kısmı
"Lütfen ödemelerimi aylık gönderin" yazısını bi kontrol et.
Bir de mayıs ayı kazancı zaten kimseye gelmedi. Nisan ayı kazancına da Hesabım > Ödeme Geçmişi bölümünden bak. Geçersiz tıklamaların silinmesi olayı olduğu için 109 dolardan 100 doların altına düşme ihtimali var.
Mediasmart maalesef temmuz sonu

Bu arada arkadaşlar net odeme alacagimiz ne zaman belli oluyor..
Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var.
Bu yazı çıktığında banlansanız bile net olarak alıyorsunuz demektir.